I NUGF spiller vi sammen

Det kan være svært at kombinere godt kammeratskab med sportslige ambitioner. Men i NUGF Viborg er det lykkedes at få viljen til at vinde til at gå hånd i hånd med ønsket om at være en social ansvarlig klub, hvor vi tager ansvar for hinanden.

Det har heldigvis betydet, at mange ønsker at dyrke idræt i vores klub. Men da vi netop er mange, der skal deles om pladsen i NUGF Viborg, er det vigtigt, at vi hjælper hinanden med at klubbens lokaler, udearealer og andet udstyr fremtræder så indbydende som over­hovedet muligt. Det betyder fx, at man fejer omklædningsrummet efter endt brug, at man sørger for, at tingene kommer på plads og man hjælper hinanden med stort og småt.

• Sørg for, at du og dit hold efterlader omklædningsrummet i en tilstand, hvor man rent faktisk har lyst til at bruge til det formål, det er tiltænkt.
  • NUGF Viborg bruger hvert år mange penge på at erstatte og supplere materialer. Sørg for, at bolde, kegler, overtræksveste, linje- og hjørneflag m.m. kommer på sin rette plads efter endt brug. Brug de fine nye skabe, vi har fået lavet.
  • Vi er mange forskellige hold, der benytter trænings- og kamparealet. Er det nødven­digt at flytte mål, så sørg for, at det kommer på plads igen.
  • Vi er en klub med såvel ungdoms- som seniorafdeling. Udvis en opførsel, der gør, at forældre er trygge ved  at lade deres børn dyrke idræt i NUGF Viborg.

Det er altid irriterende at skulle skælde ud eller have skæld ud. Kom derfor kritikken i for­købet. Sørg for, at du bidrager til NUGF Viborgs gode ry som værende en yderst velfun­gerende klub med plads til alle, der ønsker at have det sjovt.