Corona vejledning - ungdomstrænere indendørs

25. oktober 2020 kl. 16:05
Nye retningslinjer for trænere pr. 26.10.

Retningslinjerne pr. 26. oktober (DBU opdaterer yderligere i uge 44)

• I tilfælde af smittesporing skal du som træner hurtigt kunne dokumentere, hvem der har været til træning. Brug derfor kampklar til at registrere træningerne.
  • Nye prøvemedlemmer skal melde sig hurtigt ind, så vi har deres kontaktoplysninger.
  • Det anbefales kraftigt fra DBU/DIF, at sociale aktiviteter aflyses i en periode.
  • Vi suspenderer muligheden for omklædning i forbindelse med træning og kamp i en periode

Særlige retningslinjer omkring indendørs fodbold

• I forbindelse med ungdomstræning må der være 50 i hallen
  • Forældre skal så vidt muligt ikke overvære træningen, og skal i givet fald bære mundbind fra 29. oktober
  • Vær særlig opmærksom på at afspritte/tørre overkant af bander samt målrammen efter hver træning. Vil I ikke selv sørge for en klud/rengøringsmiddel til dette, tak!
  • I stedet for at mødes i selve hallen kan I måske samles i foyeren og så gå samlet i modsat ende af hallen - så I undgår kontakt med tidligere hold.
  • Hvert hold har sine egne overtrækstrøjer, og i det omfang det er muligt også sine egne bolde. Derfor er afspritning ikke nødvendig.

Stævner - retningslinjer opdateres senere

Skab de gode vaner - så vi undgår at skulle lukke ned, som vi har set i en del klubber omkring os. Er du i tvivl så læs FAQ'en på siden med nye retningslinjer

Nyeste retningslinjer findes her